School Time

Hahaha , hari yang paling best hari ini !
X tahu laa kenapa. Hii
lambai kan tngn hayunkan tngn jerk dkt
sekolah itu laah sikap terbaru aku  
hiii ! ya laaa . aku ceta laaa . Bukan m0wk exen2x t0wk . 
just situasi ku MALU jak . hii 

0key , time rehat laa ! Aku dgn em0n gi k0perasi nak beLi 
kertas kajang .. Hahaha .terlihat lah muka c shafiq ngan marcius 
0mg !! Budak yng seLalu kacau aku time PM dan matapelajaran yng laen 
Hahaa , aku dgn marcius laa bnyak bertengkar . 
Because why ? kami x sama kelas tapi kami sama kelas time PM jerkk
Dia ni . sikit2x kalau jumpa ter0z kaca0 kaca0 dan kaca0 .
Apa lagi mulut aku blablablabla! hahaha
Lepas tuh aku tnya laa baek2x kat k0perasi . Aku tnya dia 

me : hey , apahal ktk suka kc0w meq eyh ? * i translate too melayu sarawak 
maricus : sebab awk cute ! 

Dgn lantang dia menyebut ! 0mg !!! mak aie eyh ! Aku x membalas dan berpaling sedikit p0wn perkataan dkt dia .Dah bayar terus ch0w .Waaa ! ISHHH! 0whn0 ! 
Hahaha .btw tq laa ! Bukan ape . Dikala ku sedih mesti miak t0wk daLam kelas buat ku happy jak2x baa! Xda kerja laen meq duak mun x ngc0w . Tapi mmg laa . Nya ada gerek sama juak ngan ku ! Tapi meq duak kawan jak baa ! gerek nya adik angkat kami jak ! Nyalah meq rapat ngn nya ! hahaa 
 

FairyTopia Diary Life

0 comments:

Segala yang tercatat diatas semuanya Hak Milik Shasya Dolixious